hamare masayel

نماز میں سورت کا نام لینے کا حکم

(سلسلہ نمبر: 343)

نماز میں سورت کا نام لینے کا حکم

سوال: تراویح یا عام نماز میں اگر امام صاحب نے سورہ کا نام لے لیا مثلاً سورہ الانعام مکیہ تو نماز ہوگئی یا نہیں؟  برائے کرم مدلل جواب مرحمت فرمائیں، عین نوازش ہوگی۔

المستفتی: حافظ عبد اللہ چورسنڈ جون پور، استاذ مدرسہ اسلامیہ عربیہ بیت العلوم سرائے میر اعظم گڑھ۔

الجواب باسم الملھم للصدق والصواب:

 نماز میں اگر کوئی ایسا جملہ ادا کردے جو قرآن کا حصہ نہ ہو اسی طرح تسبیح وتہلیل نہ ہو یا ایسی دعا کرے جو قرآن میں کہیں نہ آئی ہو تو نماز فاسد ہو جائے گی خواہ جان بوجھ کر ایسا کرے یا غلطی سے، لہذا صورت مسئولہ میں فاسد ہو جائے گی۔

نوٹ: اسی طرح کے ایک سوال میں دارالعلوم دیوبند کے جواب میں عدم فساد کی بات کہی گئی ہے لیکن بہت سے مفتیان کرام نے اس سے اتفاق نہیں کیا ہے بطور خاص حضرت مولانا خورشید انور صاحب استاذ حدیث مدرسہ شاہی مرادآباد نے دارالعلوم سے سوال وجواب کرکے تفصیلی رد کیا ہے، اور دلائل کی رو سے فساد کا قول ہی راجح معلوم ہوتا ہے اس لئے جواب میں اسی کو اختیار کیا گیا ہے۔

الدلائل

ومن تكلم في صلاته عامدا أو ساهيا بطلت صلاته، خلافا للشافعي رحمه الله في الخطأ والنسيان ومفزعة الحديث المعروف.

ولنا قوله عليه الصلاة والسلام: ” إن صلاتنا هذه لا يصلح فيها شيء من كلام الناس وإنما هي التسبيح والتهليل وقراءة القرآن “. (الهداية: 1/ 62).

إذا قرأ الرجل في صلاته شيئا من التوراة أو الإنجيل أو الزبور لم تجز صلاته، سواء كان يحسن القرآن أو لا يحسن، علل فقال: لأن هذا كلام وليس بقرآن ولا تسبيح، والذكر الذي يجري في الصلاة إما قرآن أو تسبيح وما يجري مجراه، قال عليه السلام: «إن صلاتنا هذه لا يصلح فيها شيء من كلام الناس إنما هو التسبيح والتهليل وقراءة القرآن». (المحيط البرهاني: 1/ 308).

نقل عن الإمام الجليل أبي بكر محمد بن الفضل رحمه الله، فإنه كان يقول: كل دعاء في القرآن إذا دعا المصلي بذلك الدعاء لا تفسد صلاته، وكان يقول: إذا قال: اللهم اغفر لوالدي لا تفسد صلاته؛ لأنه في القرآن، وكذلك إذا قال: اللهم اغفر لأبي، ولو قال: اللهم اغفر لأخي تفسد صلاته، ولو قال: اللهم إغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات لا تفسد صلاته؛ لأنه في القرآن ولو قال: اللهم اغفر لزيد أو قال لعمرو تفسد صلاته؛ لأنه ليس في القرآن. (المحيط البرهاني: 1/ 358).

والله أعلم

حرره العبد محمد شاکر نثار المدني القاسمي غفر له أستاذ الحديث والفقه بالمدرسة الإسلامية العربية بيت العلوم سرائمير اعظم جره الهند.

29- 9- 1441ھ 23- 5- 2020م السبت.

المصدر: آن لائن إسلام.

Join our list

Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

Leave a Reply