hamare masayel

‌ حالت احرام میں انڈرویئر پہننا، احرام كے مسائل 

‌ حالت احرام میں انڈرویئر پہننا

سوال: کیا فرماتے ہیں مفتیان کرام مسئلہ ذیل کے بارے میں کہ ایک معتمر نے حالت احرام میں انڈرویئر پہنے رکھا، کیا اس کی وجہ سے دم آئیگا یا نہیں؟ اگر آئیگا تو کیا حدود حرم ہی میں دم دینا ضروری ہے یا دوسری جگہ بھی دم دیا جاسکتا ہے؟ بینوا توجروا۔

المستفتی؛ جمال انور قاسمی نائب ناظم بیت العلوم سرائے میر أعظم گڑھ۔

الجواب باسم الملهم للصدق والصواب:

سوال میں یہ وضاحت نہیں ہے کہ معتمر نے انڈرویئر کتنی دیر پہنا ہے اس لئے ذیل میں مفصل جواب درج کیا جاتا ہے۔

اگر اس حالت میں عمرہ کر چکا ہے تو دم دینا واجب ہے، خواہ ایک گھنٹہ سے کم ہی ہو۔

اور اگر ابھی عمرہ ادا نہیں کیا ہے تو ایک دن یا ایک رات یا بارہ گھنٹے تک اگر پہنا رہا تو دم دینا پڑے گا۔

اور اگر بارہ گھنٹے سے کم پہنے رہا یا اس حالت میں پورا عمرہ نہیں کیا تو صدقہ اختیاری واجب ہو گا یعنی کسی ایک مسکین کو صدقة الفطر کی مقدار دینا ہوگا.

حج وعمرہ کے جنايات کے دم کا حدود حرم میں ادا کرنا ضروری ہے

نوٹ: اگر معتمر کو کوئی پریشانی ہے تو انڈرویئر کے بجائے لنگوٹ باندھ لے اس سے دم واجب نہیں ہوگا۔

الدلائل

عن عبد اللہ بن عمر رضي الله عنهما أن رجلا قال يا رسول الله ما يلبس المحرم من الثياب قال رسول الله صلى الله عليه وسلم لا يلبس القمص ولا العمائم ولا السراويلات ولا البرانس ولا الخفاف إلا أحد لا يجد نعلين فليلبس خفين وليقطعهما أسفل من الكعبين ولا تلبسوا من الثياب شيئا مسه الزعفران أو ورسوله. رواه البخاري (1468).

قوله (یوما کاملا او لیلة) الظاھر ان المراد مقدار احدھما فلو لبس من نصف النھار الی نصف اللیل من غیر انفصال او بالعکس لزمه دم کما یشیر الیه قوله و فی الاقل صدقة شرح الباب قوله(و فی الاقل صدقة) ای نصف صاع من بر و شمل الاقل الساعة الواحدة ای الفلکیة و ما دونھا خلافا لما فی خزانة الاکمل انه فی ساعة نصف صاع و فی اقل من ساعة قبضة من بر۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ حاشیة ابن عابدین(2/547)

ومنه ما یختص بالمکان دون الزمان، وهو دم الجنایات۔ الخ (حاشیه شرح نقایه، مکتبه إعزازیه دیوبند 1/ 214)

وکل دم وجب علیه في شيء من أمر الحج والعمرة، فإنه لا یجوز ذبحه إلا بمکة، أو حیث شاء من الحرم۔ (المسالک في المناسک، فصل في کفارة جنایة الحرم، والإحرام وبیان مصرفه ومحله، دارالبشائر الإسلامیة 2/ 873)

والثامن ذبحه في الحرم فلو ذبح في غیره لا یجزئه عن الذبح۔ (غنیة الناسک کراچی جدید 262، قدیم: 140).

وإن لبس ثوبا مخیطا أو غطی رأسه یوما کاملا فعلیه دم۔ (الهدایة 1؍289)

وکذا لزمه دم لو لبس ثوباً مخیطا علی وجه المعتاد یوما کاملا أو لیلة کاملة؛ لأن الارتفاق الکامل الحاصل في الیوم حاصل في اللیلة۔ (مجمع الأنهر: 1؍431، عنایة مع فتح القدیر:  3؍26-27).

والحاصل أن المحرم ممنوع عن لبس المخیط علی الوجه المعتاد حتی لو اتزر بالسراویل أو ارتدی بالقمیص أو اتشح به بأن أدخله تحت یده الیمنی وألقاه علی کتفه الیسری فلا بأس به۔ (الفتاوی التاتارخانیة زکریا دیوبند:  3/ 573، رقم: 5053).

 والله أعلم

تاريخ الرقم: 20 – 9 – 1439ه 5 – 6 – 2018 م الثلاثاء

Join our list

Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

Leave a Reply