hamare masayel

ادھار سامان زیاده قیمت پر بیچنا 

نقد سامان کم قیمت پر اور ادھار زیاده قیمت پر بیچنا

سوال: ایک گاڑی کی قیمت مارکیٹ میں ایک لاکھ (100000) روپیہ ہے نقد لینے پر؛ لیکن جب وہی گاڑی ادھار لیا تو اسکی قیمت ڈیڑہ لاکھ ہوگئی، تو کیا اس طرح ادہار گاڑی لینا جائز ہے؟ 

 المستفتی: جنید احمد جون پوری

الجواب باسم الملہم للصدق والصواب:

نقد کم قیمت پر اور ادھار زیادہ قیمت پر فروخت کرنا جائز ہے بشرطیکہ معاملہ کرتے وقت صاف صاف بات ہوجائے کہ اتنی قیمت اتنے دن پر ادا کرنی ہے اور اگر ادائیگی میں کچھ تاخیر ہوجائے تو قیمت میں اضافہ نہیں ہوگا تو یہ صورت جائز ہے۔ (مستفاد فتاوی محمودیہ وقاسمیہ)

الدلائل

عن أبي هريرة رضي الله عنه قال: نهى رسول الله ﷺ عن بيعتين في بيعة، قال الترمذي : وقد فسر بعض أهل العلم قالوا : بيعتين في بيعة أن يقول أبيعك هذا الثوب بنقد بعشرة وبنسيئة بعشرين ، ولا يفارقه على أحد البیعتین،  فإذا فارقه على أحدهما فلا بأس، إذا كانت العقدة على أحدهما. (جامع الترمذي 233/1، رقم الحدیث : 1231).

وأما الأئمة الأربعة وجمهور الفقهاء والمحدثین فقد أجازوا البیع، والبیع المؤجل بأکثر من سعر النقد. (بحوث قضایا فقهیة معاصرة 5/ 7، بحواله انوار رحمت 232).

ویجوز البیع بثمن حال ومؤجل إن کان الأجل معلوما. (الهدایة، کتاب البیوع، أشرفی 3/ 21، مختصر القدوري، ص: ۷۱، شامي، زکریا 7/ 52، کراچی 4/ 531، مجمع الأنهر، دارالکتب العلمیة بیروت 3/ 13/ مصري قدیم 2/ 8۸) ألا یری! أنه یزاد في الثمن لأجل الأجل. (الهدایة، کتاب البیوع، باب المرابحة والتولیة، أشرفي 3/ 74، المحیط البرهاني، المجلس العلمي 10/ 187، رقم:  12738 ، مجمع الأنهر، دارالکتب العلمیة بیروت 3/ 112، مصري قدیم 2/ 78).

وإن شرط الأجل في الثمن، والثمن دین، فإن کان الأجل معلوما جاز البیع. (الهندية، الباب العاشر في الشروط التي تفسد البیع والتي لا تفسده، زکریا قدیم 3/ 142، جدید 3/ 142).

 والله أعلم

تاريخ الرقم: 16- 12 – 1439 ھ 28-8-2018م الثلاثاء

Join our list

Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

Leave a Reply