hamare masayel

شیعہ کو زکوٰۃ دینے کا حکم

(سلسلہ نمبر: 527)

شیعہ کو زکوٰۃ دینے کا حکم

سوال: کیا فرماتے ہیں مفتیان کرام مسئلہ ذیل کے بارے میں: شیعہ مسلک کے غریب مفلوک الحال شخص کو زکوٰۃ کے مد سے تعاون کیا جا سکتا ہے کہ نہیں؟ جواب باصواب دیکر  عنداللہ  ماجور ہوں۔

  المستفتی: عبدالحمید قاسمی، چماواں، اعظم گڑھ۔

الجواب باسم الملھم للصدق والصواب: شیعہ کے عقائد اگر کفر کی حد تک پہنچ جائیں (مثلاً قرآنِ کریم میں تحریف، یا حضرت علی رضی اللہ عنہ کی الوہیت، یا جبریل امین سے وحی پہنچانے میں غلطی، یا اماموں کی معصومیت اور من جانب اللہ مقرر ہونے کا قائل ہو، یا حضراتِ شیخین کریمین رضی اللہ عنہما پر لعن طعن کرتاہو، یا حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا پر بہتان باندھتاہو) تو ایسے شیعہ کو زکوۃ دینا جائز نہیں، اگر زکوۃ دی تو ادا نہیں ہوگی۔

اور اگر کوئی شیعہ کفریہ عقائد کا قائل نہ ہو، لیکن وہ حضرت علیؓ کو حضرت ابوبکر صدیقؓ پر فضیلت دیتا ہو، تب بھی ایسے شیعہ کو زکوة دے سکتے ہیں۔

الدلائل

“عن إبراهیم بن مهاجر قال: سألت إبراهیم عن الصدقة علی غیر أهل الإسلام، فقال: أما الزکاة فلا، وأما إن شاء رجل أن یتصدق فلا بأس”. (مصنف ابن أبي شيبة: 6/ 513، الرقم: 10410).

وبهذا ظهر أن الرافضي إن كان ممن يعتقد الألوهية  في علي، أو أن جبريل غلط في الوحي، أو كان ينكر صحبة الصديق، أو يقذف السيدة الصديقة فهو كافر لمخالفته القواطع المعلومة من الدين بالضرورة، بخلاف ما إذا كان يفضل عليا أو يسب الصحابة فإنه مبتدع لا كافر كما أوضحته في كتابي تنبيه الولاة والحكام عامة أحكام شاتم خير الأنام أو أحد الصحابة الكرام عليه وعليهم الصلاة والسلام. (رد المحتار: 3/ 46).

الرافضي إذا کان یسب الشیخین ویلعنهما والعیاذ باللّٰه فهو کافر، ویجب إکفار الروافض بقولهم برجعة الأموات إلی الدنیا وبتناسخ الأرواح وبانتقال روح الإلٰه إلی الأئمة، وبقولهم في خروج إمام باطن وبتعطیلهم الأمر والنهي إلی أن یخرج الإمام الباطن، وبقولهم أن جبرئیل علیه السلام غلط في الوحي علی محمد دون علی بن أبي طالب، وهولاء القوم خارجون عن ملة الإسلام وأحکامهم أحکام المرتدین. (الفتاوى الهندية: 2/ 264).

وعند الحنفیة یجوز إعطاء الزکاة للمنتسبین إلى الإسلام من أهل البدع وإن کانو من الأصناف الثمانية ما لم تکن بدعتهم مکفرة مخرجة لهم عن الاسلام. (الموسوعة الفقهیة الکویتیة: 23 /328).

والله أعلم.

حرره العبد محمد شاکر نثار المدني القاسمي غفرله أستاذ الحديث والفقه بالمدرسة الإسلامية العربية بيت العلوم سرائمير أعظم جره الهند.

19- 3- 1442ھ 6- 10- 2020م الجمعة.

المصدر: آن لائن إسلام.

Join our list

Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

Leave a Reply