hamare masayel

عورتوں کے لئے شہادت کی انگلی میں انگوٹھی پہننے میں کوئی حرج نہیں

(سلسلہ نمبر: 368)

عورتوں کے لئے شہادت کی انگلی میں انگوٹھی پہننے میں کوئی حرج نہیں

سوال: کیا فرماتے ہیں علمائے دین و مفتیان شرع متین مسئلہ ذیل میں: خواتین کا انگشت شہادت میں انگشتری پہننا از روئے شرع شریف کیسا ہے؟ بینواتوجروا۔

المستفتی: ابو عمیس غفرلہ، اٹاوہ، یوپی۔

الجواب باسم الملھم للصدق والصواب:

عورت جس انگلی میں چاہے انگوٹھی پہنے شرعاً اس کی اجازت ہے، البتہ مردوں کے لئے حضور ﷺ نے شہادت اور بیچ والی انگلی میں انگوٹھی پہننے سے منع فرمایا ہے۔

شارحِ  مسلم امام نووی رحمہ اللہ اس حدیث کی شرح میں تحریر فرماتے ہیں کہ ’’مردوں کے  لیے ان دو انگلیوں میں سے کسی ایک انگلی میں انگوٹھی پہننا مکروہِ  تنزیہی ہے، البتہ خواتین  (چوں کہ شرعاً ایک سے زیادہ انگوٹھی استعمال کرسکتی ہیں تو ان) کے  لیے کسی بھی انگلی میں انگوٹھی پہننے کی گنجائش ہے‘‘۔

لہٰذا عورت کے لیے کسی بھی انگلی میں انگوٹھی پہننا بلا کراہت جائز ہے، اور مرد کے لیے بھی ان دو انگلیوں میں انگوٹھی پہننا مکروہِ تنزیہی ہے۔

الدلائل

عن أنس قال : كان خاتم النبي  ﷺ في هذه، وأشار إلى الخنصر من يده اليسرى. (صحيح مسلم: اللِّبَاسُ وَالزِّينَةُ/ بَابٌ فِي لُبْسِ الْخَاتَمِ فِي الْخِنْصِرِ مِنَ الْيَدِ، الرقم: 2095).

عن علي قال: قال لي رسول الله ﷺ: يا علي! سل الله الهدى والسداد، ونهاني أن أجعل الخاتم في هذه وهذه وأشار يعني بالسبابة والوسطى”. (سنن النسائي: كِتَابُ الزِّينَةِ/ النَّهْيُ عَنِ الْخَاتَمِ فِي السَّبَّابَةِ، الرقم:  5210).

وأجمع المسلمون على أن السنة جعل خاتم الرجل في الخنصر. وأما المرأة فإنها تتخذ خواتيم في أصابع. والحكمة في كونه في الخنصر أنه أبعد من الامتهان فيما يتعاطى باليد؛ لكونه طرفاً؛ ولأنه لايشغل اليد عما تتناوله من أشغالها، بخلاف غير الخنصر. ويكره للرجل جعله في الوسطى والتي تليها؛ لهذا الحديث، وهي كراهة تنزيه”. (شرح النووي على مسلم: 14/ 71).

 وينبغي أن يكون في خنصرها دون سائر أصابعه  ودون اليمنى. ذخيرة. (رد المحتار: 6/ 361).

قال في «الفتاوى» : وينبغي أن يلبس الخاتم في خنصره اليسرى دون سائر أصابعه، ودون اليمنى؛ لأن لبسه في اليمنى علامة الرفض، فأما الجواز ثابت في اليمنى والشمال جميعا، وبكل ذلك ورد الأثر ذكره الفقيه أبو الليث في «البستان». (المحيط البرهاني: 5/ 349).

 والله أعلم

حرره العبد محمد شاکر نثار المدني القاسمي غفر له أستاذ الحديث والفقه بالمدرسة الإسلامية العربية بيت العلوم سرائمير اعظم جره الهند.

23- 10- 1441ھ 16- 6- 2020م الثلاثاء.

المصدر: آن لائن إسلام.

Join our list

Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

Leave a Reply