hamare masayel

نقاب کالا کیوں ہوتا ہے؟

 (سلسلہ نمبر: 577)

نقاب کالا کیوں ہوتا ہے؟

سوال: نقاب کالے رنگ ہی کا کیوں ہوتا ہے؟ برائے کرم جواب مرحمت فرمائیں۔

المستفتی: منصور احمد خان، کھنڈواری، اعظم گڑھ۔

الجواب باسم الملھم للصدق والصواب: شریعت اسلامیہ میں برقعہ یا نقاب کے لئے کسی خاص ہیئت یا رنگ کی تخصیص نہیں ہے بلکہ مندرجہ ذیل باتوں کا لحاظ کرنا ضروری ہے۔

1- برقعہ یا نقاب کا کپڑا پورے بدن کو چھپانے والا ہو۔

2- اتنا باریک نہ ہو کہ جس سے اندر کے حصے نظر آنے لگیں۔

3- اتنا چست نہ ہو کہ بدن کی ساخت ظاہر ہونے لگے۔

4- ایسا ڈیزائن دار نہ ہو جو دوسروں کو دعوت نظارہ دے۔

لہذا معلوم ہوا کہ کالے رنگ کا برقعہ ضروری نہیں ہے، چونکہ روایات سے معلوم ہوتا ہے کہ صحابیات رضوان اللہ علیہن برقعہ کے لئے کالے رنگ کی چادر استعمال فرماتی تھیں، نیز عام رنگوں کے مقابلے میں کالا رنگ کم جاذب نظر ہے اس لئے اس رنگ کا استعمال اور رنگوں کے مقابلے میں زیادہ بہتر ہے۔

الدلائل

يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُل لِّأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِن جَلَابِيبِهِنَّ ۚ ذَٰلِكَ أَدْنَىٰ أَن يُعْرَفْنَ فَلَا يُؤْذَيْنَ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَّحِيمًا (الأحزاب: 59).

 {وقرن في بیوتکنّ ولا تبرّجن تبرّج الجاهلیة الأولی} وأن المقصود من الآیة مخالفة من قبلهنّ من المشیة علی تغنیج وتکسیر وإظهار المحاسن للرجال إلی غیر ذلك مما لا یجوز شرعًا. (الجامع لأحکام القرآن للقرطبي: 14/ 180).

عن أبي هريرة ، قال : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : ” صنفان من أهل النار لم أرهما ؛ قوم معهم سياط كأذناب البقر يضربون بها الناس، ونساء كاسيات عاريات، مميلات مائلات، رءوسهن كأسنمة البخت المائلة، لا يدخلن الجنة، ولا يجدن ريحها، وإن ريحها ليوجد من مسيرة كذا وكذا ” (صحيح مسلم، رقم الحديث: 2128).

عن عائشة، أن النبي صلى الله عليه وسلم كان يصلي وعليه مرط من هذه المرحلات، وكان رسول الله صلى الله عليه وسلم يصلي وعليه بعضه وعلي بعضه. والمرط من أكسية سود. (مسند الامام احمد: 4/ 199، رقم الحديث: 24675).

وأخرج جماعة وعبد الرزاق عن أم سلمة قالت: لما نزلت هذہ الآیة یدنین علیهن من جلابیبهن: خرج نساء الأنصار، کان علی روؤسهن الغربان من السکینة وعلیهن أکسیة سود یلبسنها. (روح المعاني: 22/ 128).

والله أعلم.

حرره العبد محمد شاکر نثار المدني القاسمي غفر له أستاذ الحديث والفقه بالمدرسة الإسلامية العربية بيت العلوم سرائمير أعظم جره الهند.

22- 5- 1442ھ 7- 1- 2021م الخمیس.

المصدر: آن لائن إسلام.

Join our list

Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

Leave a Reply