You are currently viewing Surah Mulk With Urdu Translation PDF Free Download

Surah Mulk With Urdu Translation PDF Free Download



Read Surah Mulk With Urdu Translation PDF



Read Surah Mulk In Arabic PDF 71 KB

Surah Mulk In English

سورة ملك تعارف اور فضائل

یہ سورت 67 ویں نمبر پر ہے، یہ مکی سورت ہے اس میں دو رکوع اور تیس آیات ہیں، اس میں زیادہ زور اس بات پر دیا گیا ہے کہ عقل و ہوش سے کام لے کر راہ رست اختیار کرو۔ کیونکہ جب یہ نازل ہوئی اس وقت اسلام کا کفر کے ساتھ بڑا سخت تصادم ہورہا تھا۔ لوگوں میں صدیوں سے کافرانہ عقائد سمائے ہوئے تھے جن کو جڑوں سے نکالنا تھا جو کہ آسان کام نہ تھا۔ بہرحال اس سورت کو ہم سات حصوں میں تقسیم کرسکتے ہیں تاکہ آسان طریقہ سے سمجھ میں آجائے۔ ویسے اس کی آیات مضمون کے لحاظ سے بےحد آسان اور عام فہم ہیں۔

1 سب سے پہلے تو اس کائنات کی بےحد منظم ترتیب کا ذکر ہے۔ اور اس منظم کائنات کے خالق کی پہچان کروائی گئی ہے۔

2 ایک غیب کی خبر دی گئی ہے کہ کفر کا انجام اور سزا بےحد ہول ناک ہے۔ تاکہ لوگ خبردار ہو کر کفر سے توبہ کرلیں۔

3 پھر یقین دلایا گیا ہے کہ یہ خبر جھوٹی نہیں کیونکہ خالق کائنات ناقابل یقین حدتک ہر چیز اور تمام مخلوقات کی پوری پوری خبر رکھتا ہے۔

4 چاروں طرف پھیلی ہوئی نعمتوں کا ذکر کیا گیا ہے۔ اس خوبصورتی اور تفصیل سے کہ ہر شخص جو ذرا بھی عقل رکھتا ہو وہ ان چاروں طرف پھیلے ہوئے عجائبات سے اللہ تک رسائی حاصل کرسکتا ہے۔

5 قیامت کی خبر پیغمبر (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) نے تمہیں دیدی ہے۔ سمجھ لو کہ وہ بڑا ہی خوفناک دل دہلادینے والا دن ہوگا۔ بہتر ہے کہ اس خبر پر یقین کرلو اور اس دن تیاری شروع کردو۔

6 کفار کی ان بددعاؤں کا جواب دیا گیا ہے جو وہ پیغمبر اور ان کے فرمان برداروں کو دیا کرتے تھے۔ اور سمجھایا گیا ہے کہ بہتر ہوگا اگر وہ اپنی فکر کریں جو ان کی گمراہی پر ان کے ساتھ ہونے والا ہے۔

7 آخر میں اس عظیم الشان نعمت کا ذکر کیا گیا ہے جو کہ ہر جاندار کے لیے حیات کا ذریعہ ہے۔ یعنی، پانی بہرحال یہ سورت کچھ اپنا ہی انداز لیے ہوئے ہے۔

 حدیث میں آیا ہے،سیدہ عائشہ صدیقہ (رض) سے مروی ہے کہ رسول اللہ (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) سورة الم تنزیل، سورة السجدہ اور سورة تبارک (ملک) ہر رات پڑھتے اور سفر و حضر میں کبھی ترک نہ فرماتے۔

مطلب یہ ہے کہ اگر سوچ سمجھ کر اور غوروفکر سے پڑھی جائے تو تیس دن تک اس کا اثر دل و دماغ پر رہتا ہے جو بندے کو راہ راست پر چلنے کی تلقین کرتا رہتا ہے۔ اور یوں انسان شیطان کے غلبہ اور ٹیڑھی راہوں سے بچتے رہنے کی کوشش کرتا ہے اس طرح خود کو دنیاوی اور اخروی سختیوں سے بچا لیتا ہے۔ اسی لیے مختلف روایات میں اس کے بیشمار فضائل بیان کیے گئے ہیں۔



Read Surah Mulk With Urdu Translation PDF



Read Surah Mulk In Arabic PDF 71 KB

Surah Mulk In English

Join our list

Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

Leave a Reply