hamare masayel

مسلمان عورتوں کا ساڑی پہننا، مسلمان عورتوں کو ساڑی پہننا کیسا ہے؟

(سلسلہ نمبر: 401)

مسلمان عورتوں کا ساڑی پہننا

سوال: مفتی صاحب ہم لوگ مغربی یوپی میں رہتے ہیں، یہاں مسلمان عورتیں بھی ساڑی پہنتی ہیں، تو مسلمان عورتوں کے لئے ساڑی پہننا جائز ہے؟

المستفتی: عالمگیر، میرٹھ، یوپی۔

الجواب باسم الملھم للصدق والصواب:

عورتوں کو ڈھیلا ڈھالا اور ستر کو مکمل چھپانے والا لباس پہننا چاہیئے بشرطیکہ وہ غیر مسلموں کی علامت نہ ہو، اگر ساڑی آپ کے علاقے میں غیر مسلموں کی علامت نہیں ہے تو ایسے طریقے پر پہننا جائز ہے جس سے ستر کہیں سے نہ کھلے۔

الدلائل

عن أبي هريرة، قال: قال رسول الله ﷺ: “صنفان من أهل النار لم أرهما ؛ قوم معهم سياط كأذناب البقر يضربون بها الناس، ونساء كاسيات عاريات، مميلات مائلات، رؤوسهن كأسنمة البخت المائلة، لا يدخلن الجنة، ولا يجدن ريحها، وإن ريحها ليوجد من مسيرة كذا وكذا “. (صحيح مسلم، الرقم: 2128).

عن ابن عمر قال: قال رسول الله ﷺ: “من تشبه بقوم فهو منهم”. (سنن ابي داود، الرقم: 4031).

قال القاري: أي من شبه نفسه بالکفار مثلا في اللباس وغیرہ، أو بالفساق، أو الفجار، أو بأهل التصوف والصلحاء الأبرار فهو منهم، أي في الإثم والخیر. (مرقاۃ، کتاب اللباس، الفصل الثاني، مکتبہ امدادیۃ ملتان 8/255).

فإن الإسلام لم یقرر للإنسان نوعًا خاصًا، أو هیئةً خاصة من اللباس ولا أسلوبًا خاصًا للمعیشة، وإنما وضع مجموعة من المبادي والقواعد الأساسیة یجب علی المسلم أن یحتفظ بها. (تکملة فتح الملهم شرح صحیح مسلم 4/84 مکتبۃ دار العلوم کراچی).

والله أعلم

حرره العبد محمد شاکر نثار المدني القاسمي غفر له أستاذ الحديث والفقه بالمدرسة الإسلامية العربية بيت العلوم سرائمير اعظم جره الهند.

24- 11- 1441ھ 16- 7- 2020م الخمیس.

المصدر: آن لائن إسلام.

Join our list

Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

Leave a Reply