hamare masayel

تہجد میں صبح صادق کا طلوع

 (سلسلہ نمبر: 736)

تہجد میں صبح صادق کا طلوع

سوال: اگر تہجد کی نماز پڑھتے ہوئے ایک رکعت کے بعد یا قعدہ میں صبح صادق طلوع ہوجائے تو اس نماز کا کیا حکم ہے ، وہ تہجد کی نماز شمار ہوگی یا فجر کی سنت مؤکدہ؟ اگر تہجد شمار ہوگی تو فجر کے وقت میں سنت فجر کے علاوہ دوسری نفل پڑھنا لازم آرہا ہے جو کہ منع ہے، مدلل وضاحت فرمائیں۔

الجواب باسم الملہم للصدق والصواب: طلوع فجر کے بعد نماز فجر سے پہلے صرف دو رکعت فجر کی سنت مؤکدہ پڑھنا چاہئیے، قصداً کسی اور سنت کا پڑھنا مکروہ ہے، البتہ کوئی پہلے سے نفل یا وتر شروع کیا ہو اور فجر طلوع ہوجائے تو اس نماز کو پورا کرلینا چاہئیے اس میں کوئی حرج نہیں، اور یہ نفل فجر کی سنت مؤکدہ شمار نہیں ہوگی بلکہ اس کو الگ سے پڑھنا ہوگا۔

الدلائل

لو صلى تطوعا في آخر الليل فلما صلى ركعة طلع الفجر فإن الأفضل إتمامها؛ لأن وقوعه في التطوع بعد الفجر لا عن قصد ولا ينوبان عن سنة الفجر على الأصح.

قال الرافعي: ولا ينوبان عن سنة الفجر على الأصح الظاهر أنهما لا ينوبان عن السنة في هذه الصورة اتفاقًا، حيث كان ابتداؤهما قبل طلوع الفجر الذي هو وقت السنة. (رد المحتار: 374/1، ط: دار الفکر).

ومن صلی تطوعًا في اٰخر الليل فلما صلى ركعة طلع الفجر كان الإتمام أفضل؛ لأن وقوعه في التطوع بعد الفجر لا عن قصد ولا تنوبان عن سنة الفجر على الأصح. (الفتاوى الهندية: 59/1).

والله أعلم

حرره العبد محمد شاکر نثار المدني القاسمي غفرله استاذ الحديث والفقه بالمدرسة الإسلامية العربية بيت العلوم سرائمير اعظم جره الهند

14- 9- 1444ھ 6-4- 2023م الخميس

Join our list

Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

Leave a Reply