hamare masayel

دو بچے پیدا ہونے کی صورت میں نفاس کا حکم

 (سلسلہ نمبر: 750)

دو بچے پیدا ہونے کی صورت میں نفاس کا حکم

سوال: کیا فرماتے ہیں علمائے دین مسئلہ ذیل کے بارے میں کہ ایک عورت حمل سے تھی اور اس کے پیٹ میں دو بچے تھے ایک بچہ پیدا ہوا دوسرا بچہ تقریباً ایک مہینہ بعد پیدا ہوا تو ایسی صورت میں اس عورت کی مدت نفاس کس بچے سے شمار ہوگی، پہلے بچے یا دوسرے کے بعد؟ برائے کرم وضاحت فرمائیں۔

الجواب باسم الملہم للصدق والصواب: اگر کسی عورت کو چھ مہینے سے کم مدت میں دو بچے پیدا ہوں تو راجح قول کے مطابق اس عورت کا نفاس پہلے بچے کے پیدا ہونے کے بعد شمار ہوگا۔

الدلائل

(والنفاس لأم توأمين من الأول، هما ولدان بينهما دون نصف حول وكذا الثلاثة ولو بين الأول والثالث أكثر منه في الأصح. (الدر المختار).

(وقوله والنفاس لأم توأمين) بفتح التاء وسكون الواو وفتح الهمزة تثنية توأم: اسم ولد إذا كان معه آخر في بطن واحد قهستاني (قوله من الأول) والمرئي عقيب الثاني، إن كان في الأربعين فمن نفاس الأول وإلا فاستحاضة وقيل إذا كان بينهما أربعون يجب عليها نفاس من الثاني والصحيح هو الأول. (رد المحتار: 1/ 301).

قوله من الأول لأنه بالولد الأول ظهر انفتاح الرحم فكان المرئي عقبه نفاساً وهو المعتمد وأفاد المصنف أن ما تراه عقب الثاني إن كان قبل الأربعين فهو نفاس للأول لتمامها واستحاضة بعد تمامها، فتغتسل وتصلي كما وضعت الثاني وهو الصحيح كذا في البحر. (الطحطاوي على الدر: 1/ 153).

 والله أعلم.

حرره العبد محمد شاکر نثار المدني القاسمي غفرله أستاذ الحديث والفقه بالمدرسة الإسلامية العربية بيت العلوم سرائمير اعظم جره الهند.

20- 10- 1444ھ 11-5- 2023م الخميس

Join our list

Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.

Thank you for subscribing.

Something went wrong.

Leave a Reply