Hadees No 1
عَنْ عَلْقَمَةَ بْنَ وَقَّاصٍ اللَّيْثِيَّ، يَقُولُ: سَمِعْتُ عُمَرَ بْنَ الخَطَّابِ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ عَلَى المِنْبَرِ قَالَ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: «إِنَّمَا الأَعْمَالُ بِالنِّيَّاتِ، وَإِنَّمَا لِكُلِّ امْرِئٍ مَا نَوَى، فَمَنْ كَانَتْ هِجْرَتُهُ إِلَى دُنْيَا يُصِيبُهَا، أَوْ إِلَى امْرَأَةٍ يَنْكِحُهَا، فَهِجْرَتُهُ إِلَى مَا هَاجَرَ إِلَيْهِ». (صحيح البخاري: 1)
Translation: Alquamah bin Waqqaas Laisi (R A) kahte hain ki mai ne Hazrat Umar bin Khattaab (R Z ) ko mimbar par farmate hoye suna, unhon ne kaha ki main ne Rasulullah (S A W) ko farmate huye suna ki: ” aadmi ke tamam kaam us ki niyat par depend hain, har aadmi ko kaam ka sawab us ki niyat ke hisaab se mile ga, jis ki migration ya hijrat dunya ko hasil karne ke liye ho so wah us ko hasil kar kar lega, aur agar migration se kisi ka maqsad kisi aurat se ki nikah karna ho to wah apne maqsad me kaamyaab ho jaye ga, us aadmi ki hijrat usi kaam ke liye samjhi jaye gi jis ke liye us ne hijrat ki”. (Shahih Bukhari: 1)
Hadees No 2
عَنْ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ قَالَ: بَيْنَمَا نَحْنُ عِنْدَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ذَاتَ يَوْمٍ، إِذْ طَلَعَ عَلَيْنَا رَجُلٌ شَدِيدُ بَيَاضِ الثِّيَابِ، شَدِيدُ سَوَادِ الشَّعَرِ، لَا يُرَى عَلَيْهِ أَثَرُ السَّفَرِ، وَلَا يَعْرِفُهُ مِنَّا أَحَدٌ، حَتَّى جَلَسَ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَأَسْنَدَ رُكْبَتَيْهِ إِلَى رُكْبَتَيْهِ، وَوَضَعَ كَفَّيْهِ عَلَى فَخِذَيْهِ، وَقَالَ: يَا مُحَمَّدُ أَخْبِرْنِي عَنِ الْإِسْلَامِ، فَقَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: «الْإِسْلَامُ أَنْ تَشْهَدَ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللهُ وَأَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَتُقِيمَ الصَّلَاةَ، وَتُؤْتِيَ الزَّكَاةَ، وَتَصُومَ رَمَضَانَ، وَتَحُجَّ الْبَيْتَ إِنِ اسْتَطَعْتَ إِلَيْهِ سَبِيلًا»، قَالَ: صَدَقْتَ، قَالَ: فَعَجِبْنَا لَهُ يَسْأَلُهُ، وَيُصَدِّقُهُ، قَالَ: فَأَخْبِرْنِي عَنِ الْإِيمَانِ، قَالَ: «أَنْ تُؤْمِنَ بِاللهِ، وَمَلَائِكَتِهِ، وَكُتُبِهِ، وَرُسُلِهِ، وَالْيَوْمِ الْآخِرِ، وَتُؤْمِنَ بِالْقَدَرِ خَيْرِهِ وَشَرِّهِ»، قَالَ: صَدَقْتَ، قَالَ: فَأَخْبِرْنِي عَنِ الْإِحْسَانِ، قَالَ: «أَنْ تَعْبُدَ اللهَ كَأَنَّكَ تَرَاهُ، فَإِنْ لَمْ تَكُنْ تَرَاهُ فَإِنَّهُ يَرَاكَ»، قَالَ: فَأَخْبِرْنِي عَنِ السَّاعَةِ، قَالَ: «مَا الْمَسْئُولُ عَنْهَا بِأَعْلَمَ مِنَ السَّائِلِ» قَالَ: فَأَخْبِرْنِي عَنْ أَمَارَتِهَا، قَالَ: «أَنْ تَلِدَ الْأَمَةُ رَبَّتَهَا، وَأَنْ تَرَى الْحُفَاةَ الْعُرَاةَ الْعَالَةَ رِعَاءَ الشَّاءِ يَتَطَاوَلُونَ فِي الْبُنْيَانِ»، قَالَ: ثُمَّ انْطَلَقَ فَلَبِثْتُ مَلِيًّا، ثُمَّ قَالَ لِي: «يَا عُمَرُ أَتَدْرِي مَنِ السَّائِلُ؟» قُلْتُ: اللهُ وَرَسُولُهُ أَعْلَمُ، قَالَ: «فَإِنَّهُ جِبْرِيلُ أَتَاكُمْ يُعَلِّمُكُمْ دِينَكُمْ». (صحيح مسلم: 8)
Translation: Hazrat Umar Bin Khattab (R Z) se riwayat hai kahte hain ki: ek baar ek baar hum Rasululah (S A W) ke paas baithe huye the ki suddenly ek aadmi aap ki majlis me aaya jis ke kapde bahut zada safed the, aur us ke sar ke baal bahut zada black the, us par safar ka naam o nishan nahi tha, aur na hi hum me se koyi usko pahchanta tha, wah aap (S AW) ke bilkul qareeb baith gaya, aur aap se sawal karne laga ki:
Ai Muhammad mujhe bataoo ki islam kya hai?
Aap ne jawab dia ki: “Islam yah hai ki tum is baat ki gawahi do ki allah ke siwa koyi ibadat ke layeq nahi aur Mohammad (S A W) allah ke bande aur us ke rasool hain, Namaz padho, Zakat do, aur Ramazan ke month me roza rakhkho, aur Hajj karo”, us aadmi ne kaha ki aap ne sahi jawab dia.
Hazrat Umar kahte hain ki: yah chheez humko badi ajeeb lagi ki: aane wala aadmi khud hi aap se sawal kar raha hai aur khud hi us ki verify bhi kar raha hai.
Phir us ne aap se sawal kia ki yimaan kya hai?
Aap ne jawab dia ki: “Yimaan yah hai ki tum Allah par, aur us ke tamam rasoolon par, us ki books par, aur qayamat ke din par, aur achchhi buri taqdeer par yimaan laao”,us aadmi ne kaha: sahi jawab.
Phir us ne aap se sawal kia ki ehsaan kya hai?
Aap ne jawab dia ki: “ehsaan yah hai ki tum allah ki ibadat is tarah karo ki tum allah ko dekh rahe ho, agar yah kaifiyat na ho to itna zarur ho ki aalah tum ko dekh raha hai”.
phir us aadmi ne sawal kia ki: Qayamat kab hai?
Aap ne farmaya: “Jis ke bare me sawal kia gaya hai wah pochhne wale se zada nahi janta hai”, (yani qayamat ke bare bare me na mujhe pata hai na aap ko)
Us ke baad us aadmi ne sawal kia ki qayamat ki nishaniyon ke bare me batayen?
Aap ne jawab dia ki: “Us ki aham nishaniyon me se ek yah hai ki ek zamana aisa aaye ga ki bandi apni malkin ko paida kare gi, aur dosri yah hai ki nange paon aur nange badan muhtaj aur gareeb log buildings banane me ek dosre competition karne lage to samajg lo ki qayamat qareeb hai”. us ke baad wah addmi chala gaya.
Hazrat Umar kahte hain ki: mai thodi der ruka raha, phir aap (S A W) ne mujh se farmaya: “Ai Umar kya tum ko pata hai ki yah sawal karne wala kaun tha?” mai ne kaha: allah aur us ke rasool zada jante hain, tab aap (S A W) ne jawab dia: “Yah Jibreel e Ameen the jo tum logon ko tumhara deen sikhane ke liye aaye the”. (Sahih Muslim: 8)
Hadees No 3
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: ” سَبْعَةٌ يُظِلُّهُمُ اللَّهُ فِي ظِلِّهِ، يَوْمَ لاَ ظِلَّ إِلَّا ظِلُّهُ: الإِمَامُ العَادِلُ، وَشَابٌّ نَشَأَ فِي عِبَادَةِ رَبِّهِ، وَرَجُلٌ قَلْبُهُ مُعَلَّقٌ فِي المَسَاجِدِ، وَرَجُلاَنِ تَحَابَّا فِي اللَّهِ اجْتَمَعَا عَلَيْهِ وَتَفَرَّقَا عَلَيْهِ، وَرَجُلٌ طَلَبَتْهُ امْرَأَةٌ ذَاتُ مَنْصِبٍ وَجَمَالٍ، فَقَالَ: إِنِّي أَخَافُ اللَّهَ، وَرَجُلٌ تَصَدَّقَ، أَخْفَى حَتَّى لاَ تَعْلَمَ شِمَالُهُ مَا تُنْفِقُ يَمِينُهُ، وَرَجُلٌ ذَكَرَ اللَّهَ خَالِيًا فَفَاضَتْ عَيْنَاهُ ” (صحيح البخاري: 660، صحيح مسلم: 1031)
Translation: Hazrat Abu Hurairah Nabi Kareem (S A W) se riwayat karte hain ki aap (S A W) ne farmaya: ” Qayamat ke din jab har aadmi pareshan hoga har ek ko apne aamal ki fikr hogi, aisi surt e haal me bhi 7 khush naseeb log aise honge jo allah tala ke arsh ke saye me honge, un ko is pareshani ke aalam me bhi koyi diqqat nahi hogi: unke naam number wise diye ja rahe hain:
(1) Insaaf karne wala king ya baadshah. (is me wah sare log aa jayen ge jo kisi cheez ke zimmedar hon aur apni zimmedari ko achchhi tarah se anjam den)
(2) Wah naujawan jo apne rab ki ibadat me barabar laga rahta ho.
(3) Aisa aadmi jis ka dil always masjij me latka rahta ho, (yani use har waqt namaz ki fikr rahti ho)
(4) Aise 2 aadmi jo allah ke liye ek dosre se mohabbat karen, allah ke naam par dono ek sath jama hon, aur allah hi ke naam par ek dosre se juda hon.
(5) Aisa aadmi jis ko koyi powerful aur khoobsurat aurat galat kaam ke liye invite kare ya bulaaye, lekin wah inkarr kar de ki: mai aisa kaam nahi kar sakta, mujhe allah ke yahan hisaab dena hai.
(6) Aisa aadmi jo allah ki raah Sadqa Khairaat kare magar kisi ko kaano kaan khabar na ho.
(7) Aisa aadmi jo allah tala ko tanhayi me yaad kare aur us ki aankh bhr aaye, yani wah ro pade”. (Sahih Bukhari: 660, Sahih Muslim: 1031)
Join our list
Subscribe to our mailing list and get interesting stuff and updates to your email inbox.
very nice